niedziela, 25 marca 2012

Cała Polska czyta...

Dziś proszę Państwa odcinek pod tytułem cała Polska czyta. Nie tylko dzieciom :-)
Miałam przyjemność zrobić kilkanaście zakładek do książek. Każdą inną, z przeznaczeniem dla innej osoby. A te osoby to nauczycielki różnych szkolnych przedmiotów. Zgadniecie jakich? W kilku przypadkach to oczywiste, w kilku "nawiązanie do tematu" wyszło mi dość luźne ;-) Zakładki są różne, tak jak różne były moje nastroje podczas ich tworzenia. Ale przyjemność ogromna :-)
1

 2- tę zgłaszam do wyzwania kolorystycznego na Diabelskim Młynie

 3

 4

 5

 6

 7 - tę zakładkę zgłaszam do 16 wyzwania Scrap Pasji - "Zielono mi". Ze sklepu Scrap Pasji pochodzi TEN ćwiek.

 8

 9

 10

 11

 12

 13

 14

15

6 komentarzy:

dompodsosnami pisze...

Wooow, ile ich jest i jakie ładne! :))

dzielny Franek pisze...

O rajuśku!! Aż w oczach się mieni!:)
Wypatrzyłam dwie germanistki (jedna z nich jest tłumaczką?), panie od: matematyki, przyrody i muzyki:)

A na tle jakiej książki robiłaś zdjęcia? Bo się wciągnęłam ..ha ha:)

kartkomania.com pisze...

Piękne są Twoje zakładeczki :)

Dorota pisze...

Aniu jesteś niesamowita!Mega produkcja :) Wszystkie zakładki wyszły pięknie!

KOLOROWY ptak pisze...

o mamo! ile piękności! podziwiam!!!!

noomiy pisze...

wszystkie są prześliczne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DM!