środa, 7 marca 2012

Dziewczęco, kratkowo, kolorowo

Kolejna koleżanka z grupy mojego Pawła ma urodziny, a że on je wszystkie tak kocha ;-) powstał wiosenny komplecik na 6 urodziny młodej damy. Kartka i płytecznik.
Komplecik zgłaszam do 3 wyzwania Rapakivi - Wiosna w kratkę :-)


Całość z cudnie wiosennej i kratkowej kolekcji Moje Prywatne Szczęście.

Po dłuższym zastanowieniu ;-) postanowiłam zgłosić ten komplet również do Diabelskiego Wyzwania Kamilci - W krainie shabby.
1. Użyłam pastelowych kolorów,
2.Użyłam tuszu do postarzenia literek tworzących imię Jubilatki, rozetek i innych wyciętych elementów papierowych,
3. Użyłam kwiatków,
4. Czerwone literki i zielona rozetka pod kwiatkiem na kartce mienią się za sprawą brokatu :-)
Cały komplet oczywiście może stanowić piękną ozdobę dziewczęcego pokoju, i mam nadzieję, że będzie stanowić ;-)

7 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

super komplet, kratka jak marzenie!!

kajka pisze...

No i jest dziewczęca, urocza.

dompodsosnami pisze...

Wiosennie i świeżo - pięknie! :))

Dorota pisze...

Aniu, świetny zestaw urodzinowy.
Ubawiło mnie stwierdzenie, że Pawełek tak kocha wszystkie koleżanki :)

agea pisze...

powiało świeżością:)
fajniutko:)

wiosanka pisze...

Dorotko, to nie był żart :-) Mój synek to największy "kochaś" w grupie. Kocha prawie wszystkie koleżanki, z wzajemnością :-) Jest wobec nich, czuły, opiekuńczy, pomocny i to spojrzenie... ;-) Żadna się nie oprze :-)

noomiy pisze...

przepiękna krateczkowa praca!
Dziękujemy za udział w wyzwaniu RAPAKIVI! :*