piątek, 16 marca 2012

Przyjemności

Aby zrobić przyjemność dzieciakom (tudzież ich mamom), zrobiłam kolejny dziewczęcy płytecznik - do kompletu z karteczką, która ostatnio pokazywałam, oraz chłopięcą kartkę urodzinową.
Tak, tak, znów wybieramy się na kinderbal, tym razem podwójny :-)




Karteczkę dla Kacpra zrobiłam według wytycznych 1 wyzwania na nowym, świetnym blogu - scrap-ścinki. Temat wyzwania - patchworkowo.

A tak zupełnie dla swojej własnej przyjemności pobawiłam się w liftowanie ze scrapkami. W tym miesiącu do zliftowania jest prześliczna, romantyczna kartka autorstwa Betik. Moja wersja to w całości papiery i dodatki All I ever...





7 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

ojejej, jakie cudowności zrobiłaś!! Każda rzecz dopieszczona i śliczna! Bawcie się dobrze :)

zielonooka pisze...

piękne prace i wspaniały lift:)
dziękuję za udział w wyzwaniu:)

Moje scrapkowanie pisze...

Przesliczne prace! Jest czym oko nacieszyc:)

dompodsosnami pisze...

Mnie też się bardzo podoba, widać, że wykonanie tych prac dało Ci sporo radości! :))

Dorota pisze...

Fantastyczne prace, a lift rewelacyjny!

BETIK pisze...

Świetne prace, w szczególności lift mojej kartki:)

Tusia pisze...

Śliczny lift :)