niedziela, 11 marca 2012

Truskawkowo i pastelowo

Tak wsiąknęłam ostatnio w robienie pastelowych, wesołych karteczek, że po prostu MUSIAŁAM zająć się też czymś burym, ciemnym i mediowym ;-) I tak powstał truskawkowy przepiśnik.





Papiery z CraftHouse - Grunge loves grey i Grunge loves pink tak mocno potraktowałam distressem Vintage Photo i zielonym glimmer mistem, że trudno je chyba rozpoznać ;-) Do tego równie zmaltretowane truskawki z kuchennej kolekcji Lemonade, na których dodatkowo położyłam crackle accents i zrobiło się owocowo ;-)
Przepiśnik zgłaszam do 15 - owocowego wyzwania w Scrap Pasji. Produkty ze sklepu Scrap Pasji, których użyłam w mojej pracy to m.in ten tusz i preparat crackle accents.
Przepiśnik zgłaszam też do 6 wyzwania na Scrapku - Jestem kobietą.
Całość mieni się na złoto, dzięki glimmer mistowi. Troszkę ten efekt na zdjęciach widać :-)

A tu jedna z moich pastelowych karteczek. Na urodziny kolejnej z koleżanek mojego Pawełka ;-) W roli głównej Moje Prywatne Szczęście The ScrapCake.

8 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

och, jakbym zjadła truskawki! mniaaaaam, cudnie!

elima pisze...

Mniam!

STO%SOBĄ pisze...

świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

kartkomania.com pisze...

Fajny przepiśnik.... karteczka urocza :)

dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji

dompodsosnami pisze...

Hmmm - ciekawe, na pierwszy rzut oka nie kojarzące się z truskawkami, a jednak... truskawkowe!!!

Barbara pisze...

Piękny przepiśnik,truskawki jak żywe-zjadłoby się :)) dziękujemy za udział w wyzwaniu-zespół scrapek.pl

Matilde pisze...

Przepyszny przepiśnik :)

Magda Matraszek pisze...

świetne!