niedziela, 8 kwietnia 2012

Cała ja

Jakimi żywiołami się otaczam? Co lubię najbardziej? Gdzie czuję się najlepiej?
Scrap wykonany na wyzwanie dziewczyn ze Scrapuj.pl. Przedstawia mnie i moje żywioły :-) Przy okazji wyszło, że bardzo lubię kolor niebieski :-) To kolor nieba, wody, marzeń...




Nabyłam ostatnio gesso i kilka kolorowych ecolin. Na razie delikatnie z nimi eksperymentuję ale coś czuję, że się rozkręcę. Świetna zabawa i efekty, które bardzo mi się podobają :-)

Tak, jak wspomniałam, pracę zgłaszam do wyzwania Scrapuj.pl

3 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

świetny! mega radosny :D
aż się rozmarzyłam ;)
niestety do wakacji trzeba jeszcze trochę poczekać...

Wesołych Świąt :)

dompodsosnami pisze...

Piękny scrap, bardzo bliski moich klimatów - też bardzo lubię kolor niebieski! Buziaki poświąteczne! :D

k.a.s.i.a. pisze...

miło mi Ciebie poznać, dziękuję za udział w zabawie, pozdrawiam kasia