środa, 18 kwietnia 2012

Liftowanie

I pomyśleć, że jeszcze całkiem niedawno bałam się robić layouty. Przerażała mnie ta powierzchnia do ogarnięcia, a teraz mogę powiedzieć, że robienie LO'sów to mój mały nałóg :-) Właśnie wywołałam całkiem sporą porcję aktualnych zdjęć, więc poszaleję ;-)
Na pierwszy ogień poszło zdjęcie mamuni i jej słodkich synków sprzed 10 dni :-) To lift tej cudnej pracy Zielonookiej. Lift, jak zawsze w moim przypadku dość luźny...
Jest wszystko to, co ostatnio mnie fascynuje - dratwa ułożona w serpentynki, gesso, ecoliny i All I Ever... :-)


6 komentarzy:

Zielonooka pisze...

świetnie dopasowane kolorki, bardzo fajny lift:)
bardzo dziękuję za udział w zabawie:)

dompodsosnami pisze...

Jak zawsze, z umiarem i stonowane - piękne! :D

Dorota pisze...

Aniu, świetne zdjęcie, masz dwóch cudownych przystojniaków :)
Widać, że masz wenę do robienia scrapów, fantastycznie Ci wychodzą!

zanka12 pisze...

Swietny pomysl z polaczeniem kolekcji AIE i farb, daje super efekty!

wiosanka pisze...

Dzięki Kochane! :-)
Zanko, bardzo mi miło, że do mnie zawitałaś! :-)

Tusia pisze...

Swietnie "przetworzyłaś" ten papier za pomocą gesso i farb. Świetny scrap :)