niedziela, 15 kwietnia 2012

Po prostu karteczki

Dziś mam do pokazania trzy wiosenne karteczki. Nie ukrywam, że kartkowanie jest dla mnie pracą dość trudną, ale papiery z kolekcji Mint ILS wydają mi się do karteczek wprost stworzone! I zupełnie nie wiem, jak to się stało, ale do tych miętowych odcieni lubię dodawać kolor fioletowy, który jest moim naj-nieulubieńszym kolorem :-) Mix mięty z fioletem jest dla mnie odkryciem tej wiosny :-)
Tę drugą karteczkę zrobiłam według wytycznych 4 wyzwania Rapakivi. Jest papier czarny w białe grochy i jest embossing na zimno na fioletowym papierze, z którego wycięłam wstążki.
 Przy trzeciej wymiękłam i użyłam kawałek dratwy :-)
Weekend udaje nam się spędzić rowerowo. Od razu lepiej się czuję, głowa mi się dotlenia i smutki same uciekają gdzieś w dal :-)

5 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

ojej, jedna piękniejsza od drugiej! śliczne są :*

noomiy pisze...

świetne karteczki :)

dompodsosnami pisze...

Są ogromnie wiosenne, a miętowo - fioletowa moja najulubieńsza! :P ;))

Natka pisze...

Śliczne wszystkie, a ta z czernią urzekła mnie najbardziej:)

Monia pisze...

Śliczne karteczki, bardzo ciekawie komponujesz kolory :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)