środa, 11 kwietnia 2012

Wiosenna lekkość

Tak coś mnie wraz z tą wiosną pcha w kierunku lekkości i świeżości :-) A taka właśnie jest dla mnie kolekcja Mint od ILS. Komplet, który wcale nie miał być kompletem, ale strasznie spodobało mi się to zestawienie kolorystyczne i na samym kalendarzyku nie dałam rady poprzestać ;-)



Papiery ILS, kilka dodatkó z All I ever... (o dziwo- fioletowych! ;-)), białe gesso, biała ecolina, sznureczek oczywiście i cudna zielona taśma w białe groszki z CraftHouse.

4 komentarze:

Karmeleiro pisze...

super komplet! niezywkle mi się podobają!

dompodsosnami pisze...

No i naprawdę wiosenny i lekki! Piękny! :))

Dorota pisze...

Aniu, piękny, radosny komplecik!

PS Dzisiaj doszła przesyłka - ogroooomnie dziękuję za kartkę i cudowną zakładkę! Są prześliczne i MOJE! :)))Buziaki! :*

kajka pisze...

Cudne Aniu, przychodzę na korepetycję z tegorobienia. :-)
A te zawijasy z czegoś tam, są superowe! (wybacz za słownik, nie mam pojęcia jak to się nazywa).