wtorek, 3 kwietnia 2012

Wiosna czyli zieleń - dużo zieleni

Ogarnął mnie ostatnio jakiś marazm. Wiosenna depresja jak nic ;-) Nic mi się nie chce, do niczego nie potrafię się zabrać, mało co mnie cieszy. Choroby i przeziębienia chłopaków tylko przepełniają czarę goryczy. No ale przecież tak nie można na wieki, więc robię co mogę, żeby jednak dobry humor, optymizm i radość wróciły do mnie na stałe.
Jednym ze sposobów jest zrobienie wiosennego scrapa, zgodnie z wytycznymi najnowszego wyzwania na Scrapujących Polkach. Robiłam go z czteroletnią pomocą płci męskiej u boku, która to pomoc sobie stemplowała i wycinała co chciała, a ja się w sumie bardzo zdziwiłam, że mi to wcale nie przeszkadzało ;-)



Zdjęcie z naszego ogrodu, z wiosny 2009 roku. Latałam za chłopakami z aparatem i pstrykałam jak oszalała ;-) Mają z tego okresu mnóstwo zdjęć :-)
Do zrobienia scrapa wykorzystałam wiosenną kolekcję TheScrapCake - Moje Prywatne Szczęście oraz dostępne na blogu The ScrapCake freebies. Są jeszcze chlapania i delikatne malowanie białą ecoliną, zielony glimmer mist i zielony distress.

4 komentarze:

Karmeleiro pisze...

jakie radosne chłopaki! te kwiaty, motyle, super pasują!

Dorota pisze...

Piękny, wiosenny scrap.
Aniu, życzę Ci żeby zniechęcenie i marazm szybko minęły! Buziaki! :)

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny! :-)
Słońce za oknem zdecydowanie pomaga :-)

Karola Witczak pisze...

Fantastyczny, radosny scrap! Pięknie dziękujemy za udział w wyzwaniu!