poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Z latawcem

Kartki męskie, w szczególności dla małych chłopców to ciężki temat ;-) Tym cięższy dla mnie, że nie posiadam żadnych obrazków misiów, samochodzików, rakiet itp. Na szczęście zawsze można zmajstrować... latawiec :-)
I taki właśnie latawiec zmajstrowałam na urodziny synka mojej koleżanki :-)

Mało mnie tu ostatnio i obawiam się, że przez jakiś czas tak będzie. Pierwszy powód to pogoda - nie da rady siedzieć przy stole i kleić papierki gdy ogród wzywa, zieleń bucha i włazi do domu a chwasty rosną bez ustanku ;-)
A drugi powód to taki, że po siedmiu latach przerwy i dziewięciu miesiącach poszukiwań idę do pracy. Zaczynam w poniedziałek 7 maja i proszę o kciuki. Jestem przerażona zmianą mojego życia i organizacji całej naszej rodziny. Ale damy radę, prawda? ;-)
A teraz lecę smażyć kotlety i pakować manatki. Jutro rano ruszamy całą bandą na trzy dni na kajaki. Oby tylko ciepło było! :-)

7 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

ooo, trzymam mocno kciuki za pracę, uda się na pewno. Kajaków zazdroszczę, na pewno będziecie wyśmienicie się bawić i napstrykasz mnóstwo zdjęć do albumów i scrapów!A kartka z latawcem - bardzo,bardzo!

dompodsosnami pisze...

Oooo, to rzeczywiście ogromna zmiana! Trzymam kciuki tylko dla formalności, bo na pewno będie wspaniale w tej pracy! :)
A scrapek fajny, taki 4-letni dżentelmen na pewno jest zachwycony! :D

kajka pisze...

Aniu wspaniale wieści! To super!!!
A, że dasz rady, to wiadomo! I mało tego, w pracy wszyscy Cię pokochają, że za jakis czas będziesz mieć tam drugi dom. ;-) Kciuki trzymaaaaaaaaaam!

kajka pisze...

Ze wszystkiego zapomniałam napisać, że karteczka jest przeurocza!

Matilde pisze...

Kciuki uruchomione :) Latawiec świetny! Pozdrawiam :)))

Dorota pisze...

Aniu, wielkie zmiany się szykują, ale ze wszystkim dasz sobie świetnie radę! Będzie dobrze :)
Mocno kciuki trzymam i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii :) :*

A karteczka cudowna, latawiec to świetny pomysł na kartkę dla małego chłopca :)

dzielny Franek pisze...

1. Karteczka cudna, jak zawsze.

2. Mam nadzieje, że wypad kajakowy się udał:)

3. Kciuki trzymać będę z całych sił za pierwszy dzień w nowej pracy:) Dasz radę:)

4. Aniu, dziękuję Ci za pomoc:*