piątek, 6 kwietnia 2012

Zabawa z mediami - mini-album

Na blogu scrapki-wyzwaniowo, dziewczyny zachęcają do zrobienia czegoś dla siebie. Ja tak zupełnie dla siebie zrobiłam mini-album z kilkoma zdjęciami Pawełka w jego pierwszym roku życia. Pracowałam z papierami ILS - I love pattern i Rise and shine. Do tego duuużo ecoliny. Różowej, granatowej i białej. Przecierania papierem ściernym, tuszowanie distressem vintage photo. A oto rezultat:




















Każda z kart bez zdjęcia będzie uzupełniona o zapiski, wspomnienia i opisy zabawnych sytuacji z Pawciem kilkumiesięcznym w roli głównej :-)

7 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

och, to są cudowne chwile zachowane w albumie. Wiesz, że wczoraj przeglądałam zdjęcia moich dzieciaków, jak wyglądały po porodzie? W tych szkrabkach jest coś rozczulającego i wzruszajęcego - myślę, że głównie dla matki, dlatego Twój album jest jak najbardziej czymś specjalnym dla Ciebie. Uff, to się rozpisałam :)) Buziaki wielkanocne!

Dorota pisze...

Świetny albumik, który zawsze będziesz mogła nosić przy sobie :)
Aniu, zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych :)

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny :-)
Rzeczywiście lubię ten albumik mieć przy sobie, wpisuję w niego coraz to nowe wspomnienia, i wychodzi mi na to, że każdy rok życia moich chłopaków potrzebuje takiego upamiętnienia :-)
Teraz na tapecie mam albumik Tomcia :-)

KOLOROWY ptak pisze...

Kochana, rezultat jest cuuuuuuuudowny! słodkie maleństwo :D
w pięknej i radosnej oprawie :D

Guriana pisze...

pieknie:))

ankan pisze...

uroczy albumik :)

Magda(i)Lena pisze...

Świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu.