czwartek, 7 czerwca 2012

Szalony scrapowy wieczór

Dawno nie miałam tak szalonego (czyt. długiego), scrapowego wieczoru :-) Zrobiłam aż cztery prace, które oczywiście zaraz Wam pokażę :-) Siedziałam przy stole do północy i było mi z tym tak dobrze! :-) A dziś od rana prace ogrodowe. Przesadzanie, przycinanie, nawożenie... Ale to też lubię :-) Lubię swój ogród i pracę w nim. Efekty widać od razu, a człowiek po takim dniu ma poczucie wielkiego spełnienia :-)
Ale wracając do wczorajszego wieczora...
Na początek kalendarzyk, kolejny, na festyn przedszkolny:
 Romantyczna karteczka:
 Wiosenny tag, na 4 wyzwanie CraftHouse:

Produkt ze sklepu, którego użyłam to ten papier (lewa strona) z kolekcji Mgliste Sny.
Taga zgłaszam też do wyzwania Blogu Na Strychu - dodaj kwiaty :-)

A na koniec radosna, kwiecista zakładka z dzwoneczkiem. Na 6 wyzwanie Rapakivi - z serwetką i perełką :-)


Przy okazji widać, co w międzyczasie czytam :-) Ale nie wiem czemu ciężko mi to idzie. Nie potrafię się wkręcić w tę "Grę o Tron". Ale nie ustaję w wysiłkach, jestem już w drugiej połowie pierwszego tomu ;-)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękne prace Aniu czytanie też frajda

noomiy pisze...

Śliczna zakładka! :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi!

Drycha pisze...

...ale seria!:)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepiku NaStrychu! :)

Karmeleiro pisze...

Cudnie delikatna zakładka, w sam raz do romantycznej, letniej książki! Dziękujemy za udział we wspólnej zabawie Rapakivi!

Katrina pisze...

Przeurocza, delikatna zakładka. :)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi.