poniedziałek, 23 lipca 2012

Chwila

Dziś mam do pokazania śmieszny scrap :-) Scrap ze zdjęciem, które uwielbiam :-) Zrobionym już dawno, 5 lat temu. Pięknie wpasowało się w wytyczne najnowszego scrapowego wyzwania na Scrapujących Polkach, według których w swej pracy należy użyć zdjęcia pokazującego fajny moment. Ja to zdjęcie zrobiłam gdy mój mąż poszedł usypiać Pawełka na popołudniową drzemkę. Pawcik miał wtedy nieco ponad roczek. Po dłuuższej chwili zajrzałam do sypialni i oto, co zobaczyłam

Scrapa zgłaszam też do zabawy w liftowanie na scrapkach.pl. Tym razem moja wersja liftu odbiegła daleko od klimatu oryginału, ale przecudny scrap Anai, w szczególności jego kompozycja były moim punktem wyjścia przy tworzeniu tej pracy.

7 komentarzy:

jola_zola pisze...

ależ słodziaki:):):)
cudną chwilę "złapałaś"
:):):)

Dorota pisze...

Czadowe zdjęcie!:))) Uśmiałam się z Twoich chłopaków, wyglądają fantastycznie!

OriBella pisze...

Fotka rewelacyjna, po prostu czad:)))

kajka pisze...

Bomba!!!

Czekoczyna pisze...

Naprawdę przesłodkie to zdjęcie :) I ślicznie je oprawiłaś.

Zielonooka pisze...

hihihihi przezabawne foto:))
odważne kolory
dziękuję za udział w zabawie:)

Tusia pisze...

Fajne, żywe kolory i fantastyczne ujęcie :) Dziękujemy za udział w naszej zabawie.