środa, 18 lipca 2012

Zakładka dla koleżanki

Dziś przychodzę z zakładką, która zrobiłam jakiś czas temu dla koleżanki. Nieco inna od tych, które robiłam tak namiętnie ;-)



Kolory nieco przekłamane, pewnie dlatego, że zdjęcia robione już bez słońca.
Dawno mnie tu nie było, po pierwsze - bo praca pochłania mój czas, po drugie - bo ubiegły przedłużony o piątek i poniedziałek weekend spędziłam na niesamowicie ulewnym spływie na Drawie. Było cudnie :-) Po trzecie - bo jestem cały czas w trakcie wymiany komputera. No ale kolejny weekend już na horyzoncie, będzie okazja do nadrobienia zaległości :-)

3 komentarze:

Dorota pisze...

Aniu, piękna zakładka.

Twój wpis bardzo optymistyczny, znaczy się, że u Ciebie wszystko ok i nawet ulewny spływ jest cudny :)
Tak trzymaj!
Buziaki :*

kajka pisze...

Fajnie, że jesteś! Zakładka piękna.

Karmeleiro pisze...

Zakładka zachęca do czytania!