poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Albumomania

Czy wiecie co to jest Leporello? Ja też nie wiedziałam :-) Do czasu kiedy na scrapkach - wyzwaniowo pojawiło się najnowsze wyzwanie, polegające na stworzeniu Leporello właśnie. Czyli pracy, której bazą jest składający się w harmonijkę papier. A że ja jestem na etapie albumomanii, moje leporello to albumik ze zdjęciami Pawcia. Takimi szczególnymi, bo mój starszy synek, jak prawie każdy chłopiec miał taki etap w swoim życiu, że najbardziej na świecie chciał być strażakiem. A tak się akurat złożyło, że nasz sąsiad miał na podwórku najprawdziwszy, zabytkowy troszkę, strażacki wóz. Dostaliśmy pozwolenie na odwiedziny i Pawełek przeżył fantastyczne jesienne popołudnie :-)
 Strona ze zdjęciami
 Zbliżenia



 I druga strona
 Okładka
Karta na zapiski. Zrobiłam je po sfotografowaniu albumu, bo są to notatki bardzo osobiste, adresowane tylko do mojego synka :-)

 Tutaj też miejsce na pamiątkowa notatkę.

Tym razem zabroniłam sobie samej użyć białej akrylówki, za to nie pożałowałam sobie chlapania czarną ecoliną i tuszowania distressem vintage photo.
Album zgłaszam oczywiście do 41 wyzwania na scrapkach-wyzwaniowo "Leporello".

10 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

wow, fantastyczne przeżycie dla chłopaka, no i jaki sąsiad! Świetny albumik stworzyłaś, idealne połączenie papierów!

mamajagody pisze...

Sliczny! Kolorki i papiery rewelacyjne! Bardzo mi sie podoba :)

Matilde pisze...

Cudownie wyszedł ten albumik! A Strażak jak się patrzy :))

Dorota pisze...

Świetny albumik!

Karmeleiro pisze...

kochana, ja od dwóch lat (prawie) do tej maszyny mojej robię podchody, myślę, że w końcu znajdujemy wspólny język, warto próbować :))

renis pisze...

Przepiekny wyszedł idealnie!!!

Czekoczyna pisze...

Prześline zdjęcia jak i całe leporello :)

Guriana pisze...

wesoło i kolorowo...cudnie:))

KOLOROWY ptak pisze...

rewelacyjny albumik!!!

ankan pisze...

cudnie to wszystko skomponowałaś :)