poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Kwiatek dla mamy

Skusiła mnie mapka na Another Freaking Scrappy Challenge i postanowiłam w końcu w pełni wykorzystać kolekcję Hopefully marki 7 Dots Studio do oprawy pewnego bardzo zabawnego zdjęcia mojego młodszego synka. Tomaszek w wersji kwiatuszka jest uroczy :-) A kwiatuszkiem tak na prawdę był Pawełek, który tak przebrany zbiegł dwa lata temu w Dzień Matki do szatni w przedszkolu gdzie już czekałam.



Papier bazowy w bardzo chłopięcym odcieniu potraktowałam jeszcze rozcieńczona fioletową ecoliną, którą przelałam do buteleczki z rozpylaczem. Efekt mi się bardzo podoba :-) Bez czarnych chlapnięć też się nie obyło, białą akrylówkę użyłam bardzo oszczędnie :-) Zrobienie małej rozetki tym razem juz nie było takie straszne ;-)
Scrapa zgłaszam jeszcze do 11 wyzwania na scrapku - "Praca ze zdjęciem".

4 komentarze:

Anne Pennington pisze...

Wiosanka - this is a wonderful layout!! Loving your layers and ribbons and how you interpreted the sketch! Please join us again over at Another Freaking Scrappy Challenge!!!

Karmeleiro pisze...

Świetny wesoły scrap! A przebranie - bombowe! Dziękuję za udział w wyzwaniu AFSC :)))))) :***

Barbara pisze...

śliczny,taki troszkę bałaganiarski...idealnie pasuje do chłopca .Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapek.pl

Magda Matraszek pisze...

świetna praca:) idealnie dopasowana do małego łobuziaka:)