wtorek, 4 września 2012

Once is enough

Na Another Freaking Scrappy Challenge pojawiło się nowe, fajne wyzwanie. Trzeba stworzyć scrapa o swoich nauczycielach, o ludziach którzy wpłynęli na to, jacy jesteśmy. Ja doszłam do wniosku, że obecnie największy wpływ na to, jaka jestem maja moje dzieciaki. Uczymy się od siebie nawzajem. ja staram się pokazywać im świat, oni uczą mnie jak się ciszyć z drobiazgów i jak ważne jest codzienne przytulanie :-)




Ten cudny, świeży mix kolorów to kolekcja Hopefully. Świetnie mi się z nią pracuje, odzwierciedla (jak wszystkie kolekcje, które stworzyła Anai) całe mnóstwo uczyć i nastrojów.
Scrapa zrobiłam według wytycznych wyzwania na Scrapujących Polkach - pozytywne przesłanie, girlanda, sznurek i ręczne bazgrania.

9 komentarzy:

Anne Pennington pisze...

This is such a beautiful layout, Wiosanka. I LOVE your sentiment, and expecially LOVE your design. Such a pleasure to have you play along with us again at Another Freaking Scrappy Challenge ... looking forward to seeing more of your work!

Karmeleiro pisze...

Cudny Scrap! Pięne przesłanie w nim zawarłaś, a zdjęcia są tak pogodne, że aż chce się na nie patrzeć i patrzeć!

Torill pisze...

Just love your pictures! And this LO was realy great!
Thank you for playing along!

Kim Price pisze...

This is a beautiful layout and such a wonderful choice of subject. I love it :) Thank you for joining us at Another Freaking Scrappy Challenge.

Sarah pisze...

What an adorable LO! Thanks for playing along with us at AFSC :)

Lolô Artesanato pisze...

Amazing page Dear
xx and tks for playing with us at AFSC
Leila

Mitra Pratt pisze...

WOW!!! Love those photos, the banner and that really cool flower! Thanks for playing along with AFSC!!!

Dorota pisze...

Aniu, długo mnie u Ciebie nie było, a tu tyle pięknych prac. Podziwiam Twoje scrapy, są wyjątkowe!

Monique Liedtke pisze...

Ohhh, this is adorable! I love your style! (Going to browse a bit more through your blog).
Thank you so much for joining us again at AFSC.