niedziela, 16 września 2012

Summer Day

Dziś mam do pokazania scrapa ze zdjęciami moich chłopaków w kajakach. Nie jest tajemnicą, że nasza rodzina uwielbia kajaki :-) Zdobywamy po kolei wszystkie rzeki w naszej bliższej i dalszej okolicy :-)


Scrapa zrobiłam według wytycznych najnowszego wyzwania scrapowego na Scrapujących Polkach. Przyznam, że trudne to było dla mnie zadanie, głównie z uwagi na zadana paletę barw. Nie jestem też z tego scrapa tak do końca zadowolona, choć nie umiem wskazać przyczyny. Chyba po prostu kolory nie są do końca moje, mimo, że uwielbiam ten zielony papier z kolekcji Elise Rebel. Nic to, wyzwania sa przecież po to, by się z nimi mierzyć, prawda? :-)
Produkty ze sklepu CraftHouse to:

2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Super, podoba mi się, jak wkomponowujesz dodatki Elise Relbel! No i gratuluję! Zajrzyj na AFSC :))

wiosanka pisze...

Oj, nic nie wiem, już lecę :-)