poniedziałek, 1 października 2012

Mały głód :-)

Nadszedł czas na czwarte, ostatnie, połączone scrapowe wyzwanie Once Upon A... Sketch i portalu Color, Stories, Inspiration. Oto to moja praca:


a tu wytyczne:
Oscrapowałam tegoroczne zdjęcie Tomcia z jednej z naszych wycieczek rowerowych na trasie Ustronie - Kołobrzeg. mały przejechał spory dystans na rowerze, potem wykąpał się w morzu i nie była to krótka kąpiel ;-) Nadszedł zatem czas na piknik i kabanosa :-)
Część journallingu zapisałam na tagu, który włożyłam za zdjęcie. Całość jest pastelowa i taka "moja" :-) Moja ostatnio ulubiona rozetka tez znalazła na scrapie swoje miejsce :-)

5 komentarzy:

Kay pisze...

Excellent page! Love those splatters in the background & the photo is really nice--matches the page perfectly! Thanks for sharing your work with us at OUAS!

Kim pisze...

love the simple design thanks for playing along at OUAS!

Dorota pisze...

Świetnie spędzacie wspólnie czas. Takie zdjęcia są bezcenne. Super scrap!

Melenia pisze...

I love your soft interpretation of the colour palette, it gives serenity and calmness to your layout! And what a beautiful boy!!! Thanks for joining us at OUAS!

Elena Stefanidou pisze...

I love all those round shapes and the soft colors.
This simple style is my favourite.
Thank you for joining us at OUAS