poniedziałek, 26 listopada 2012

Mikołajowe kartki świąteczne

Jeszcze chyba nigdy nie zrobiłam żadnej kartki świątecznej w listopadzie. Udaję, że nie słyszę reklam świątecznych, nie widzę ozdób, choinek i wszystkiego, co ze świętami związane. Moje zmysły zaczną to wszystko zauważać koło 4-5 grudnia :-)
Ale kolekcja Świerszcz za kominem jest tak urokliwa, tak przepełniona świątecznym klimatem, że poległam na całej linii :-)



Tutaj mi się niestety leciuchno ostrość w aparacie rozjechała. Tak niestety czasem mi się zdarza, gdy robię zdjęcia bez słońca.
A tutaj trochę nietypowa kartka świąteczna. Na specjalne zamówienie. Miała być starociowa, w formie książeczki z trzema kartami, na których można wpisać osobisty tekst. Tę kartkę zgłaszam do 14 wyzwania na scrapek.pl - Typowa nietypowa kartka świąteczna :-)




4 komentarze:

kajka pisze...

Nie wiadomo którą wybrać! Wszystkie są piękne!

Karmeleiro pisze...

Cudownie świątecznie u Ciebie!

olutek009 pisze...

Świetna seria:)

Magda Matraszek pisze...

witam, dziękuję za udział w wyzwaniu. Kartki są bardzo ładne.
Niestety doszło do nieścisłości i Twoje kartki nie spełnia wytycznych wyzwania. Nie chodziło o kartkę nie kwadratową, a o kartkę w nie tradycyjnym kształcie, a za tradycyjny, czyli taki na który można kupić gotową bazę, uważa sie kartkę kwadratową i prostokątną. Należalo wykonać kartkę w oryginalnym kształcie, np bombki, czy choinki, czy gwiazdy itp...

Przepraszamy jeżeli opis wyzwania wprowadził Cię w błąd.

Pozdrawiam, Magda.