niedziela, 11 listopada 2012

Moje miejsce

Scrap, nareszcie scrap! :-)
Pozbywszy się perfidnie i z wyrachowaniem dwóch słodkich terrorystów (w końcu weekend u dziadków to super sprawa, co nie?), w końcu miałam dość czasu i sił by usiąść przy stole i zrobić scrapa :-)
No ale żeby nie było ;-) to scrapa ze zdjęciem jednego z nich - tzn. terrorystów. Zdjęcie zrobione podczas jednego ze spacerów po naszej miejscowości. Paweł odbywał ten spacer na hulajnodze :-)




Scrapa zgłaszam do listopadowego wyzwania Once Upon A... Sketch oraz do wyzwania "Moje miejsca" na scrapuj.pl.

6 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

oo, podobają mi się te listki a zdjęcie takie pogodne :)

kajka pisze...

śliczne! Buziaki!

Erin Blegen pisze...

Love the layering behind the photo and the autumn feel of this layout. Thanks so much for joining us @ OUAS~!!

xErin

Nadia Cannizzo pisze...

Beautiful colours you have used here. Thanks so much for playing along with us at OUAS!

Mona L. Pendleton pisze...

So pretty! Love the beautiful foliage! Thanks for joining along with OUAS :)

Anna L. Zaprzelska pisze...

Jest świetny! Trochę jesienny, trochę chłopięcy.... bardzo mi się podoba:-)
Thanks so much for playing along with us at OUAS:-)