wtorek, 22 stycznia 2013

Bliźniaczki dwujajowe ;-)

W Craft-Szafie ruszyło drugie wyzwanie! Tym razem Marta zaproponowała inspirację utworem muzycznym - "Dedykacją dla dwojga" Michała Bajora. Nie jest to łatwe zadanie, ale bardzo ciekawe. Dodatkowo, w pracy nie można użyć koloru czerwonego.
Z tej okazji stworzyłam dwie zawieszki - siostry. Są one moją odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób można zgodnie przeżyć razem wiele lat...




Pędźcie do Craft-Szafy zobaczyć co wyczarowali członkowie naszego wspaniałego DT :-) A może ktoś z was się skusi i weźmie udział w naszym wyzwaniu? Serdecznie zapraszamy!
Macie też jeszcze kilka dni, żeby zapisać się na nasze Candy!

Mnie niestety grypa wciąż trzyma i to tak, że nie mam sił zupełnie na scrapowanie. W dodatku już powoli przygotowuję się do piątkowego, zimowego wyjazdu. Nie będzie mnie do 4 lutego. Trzymajcie kciuki, żebym się na nartach nie połamała ;-)

Brak komentarzy: