wtorek, 8 stycznia 2013

Kalendarz 2013

Dziś ruszyło pierwsze wyzwanie Craft-Szafy - "Co kryje Twoja Craft-Szafa". Biegnijcie zobaczyć, jakie piękne rzeczy stworzyło nasze DT z tej okazji. Serdecznie zapraszamy do zabawy!
Ja przygotowałam kalendarz książkowy na 2013 rok

Wykorzystałam wszystkie rzeczy, jakie ostatnio lubię - brązy, papier w grochy, tagi, sznurek, taśmy papierowe, die-cuty. Nawet pocięłam mój "święty", zegarowy papier :-)
A tak się złożyło, że na Kreatywnym Polu króluje kalendarzowe wyzwanie :-) Chyba spróbuje swych sił :-)

5 komentarzy:

Dorota pisze...

Ubawił mnie "święty" papier :) Faktycznie piękny i rozumiem, że szkoda było ciąć, ale wyszedł za to świetny kalendarz! :)

Dom Pod Sosnami pisze...

Faaaaajny kalendarz - ktoś będzie miał piękną rzecz do korzystania przez cały rok! I DZIĘKUJĘ za przepiękną karteczkę Aniu - dopiero wczoraj dotarła!!!

Novinka pisze...

Pięknie się prezentuje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

Edi-th pisze...

Rewelacyjny! Dziękuję za udział w wyzwaniu! Edi-th DT Kreatywne Pole

Scrap Man pisze...

Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu- Pozdrawiam gorąco- ScrapMan DT Kreatywne Pole.