wtorek, 1 stycznia 2013

Noworoczna niespodzianka

Witajcie w Nowym Roku! :-)
Mam dla Was dziś niespodziankę :-) Zostałam zaproszona przez kilkoro świetnych scraperek i scraperów :-) do współpracy przy tworzeniu całkowicie nowego bloga wyzwaniowego - Craft - Szafa.
Zaproszenie przyjęłam z wielka radością :-)


Na początek mamy dla Was na Noworoczne Candy, na którym do wygrania same wspaniałości! Popatrzcie sami:

Zajrzyjcie do nas koniecznie! Będziemy Was inspirować, tworzyć dla Was i mam nadzieję, że będziemy się wspólnie w tym nowym miejscu świetnie bawić :-)

2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

OO, lecę zajrzeć co w szafie piszczy ;) I cieszę się, że dołączysz do mojej zabawy :)) Ja już mam w głowie na te materiały tysiące pomysłów, ale czy mi się uda zrealizować, to nie wiem. W każdym bądź razie idę teraz ogarnąć po dzieciach i może chociaż coś zadziałam :))

Dorota pisze...

Aniu, gratuluję i życzę dużo weny! :*