poniedziałek, 18 lutego 2013

Album dla piłkarza

Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu Craft-Szafy - "Na sportowo". Trzeba użyć czegoś zielonego, dodać girlandę lub rozetkę i od serca sobie pochlapać :-)
Temat mobilizujący do tego, aby przetrwać te ostatnie dni zimy i wkroczyć z energią w wiosnę, która na pewni wkrótce przyjdzie :-)
Ja z tej okazji stworzyłam albumik ze zdjęciami mojego małego piłkarza :-) Będzie też dla mojego synka prezentem urodzinowym :-)
Uwaga, dużo zdjęć ;-)











4 komentarze:

Dorota pisze...

Bomba! lubię takie tematyczne albumy :) Synuś na pewno się z niego bardzo ucieszy :))

Dom Pod Sosnami pisze...

Samą miłością ten album robiony! Super, Aniu!
Najserdeczniejsze pozdrówka i uściski zostawiam!

Anonimowy pisze...

Aniu - czy to ten sam Pawełek, który dopiero co się urodził i zastanawiałaś się nad imieniem????? To niemożliwe ;-)
pozdrawiam serdecznie
ivonesca

wiosanka pisze...

Ivonesca :-)
Tak, to ten sam :-) Ja sama nie wiem, jak to jest możliwe :-)
Buziaki!