sobota, 23 lutego 2013

Cute, but... scrap zimowy

Dziś przychodzę ze scrapem, który zrobiłam wczoraj wieczorem słuchając listy przebojów trójki :-) Uwielbiam piątkowe wieczory. to najlepsze chwile w całym tygodniu :-)
Oscrapowałam kolejne zdjęcie z naszych tegorocznych ferii. I pewnie nie jest to jeszcze moje ostatnie słowo w tym temacie ;-) Tomaszek wygląda na nim... sami zobaczcie :-)




Scrap wędruje na wyzwania:
1. Mixed Media Place - "How U use Watercolors", czyli jak używacie ecolin. Ecoliny to moje ulubione medium, używam ich praktycznie w każdym scrapie. Uwielbiam chlapać, psikać i mazać pędzlem. Na tym scrapie użyłam wszystkich tych technik :-) Psikałam na białe tło fioletową ecoliną (którą zresztą sama niechcący zrobiłam, wkładając pędzel z kroplą niebieskiej farbki do słoiczka z różową ), chlapałam pędzlem ecoliną fioletową i czarną, a białą pomalowałam kawałek folii bąbelkowej i odbiłam w dwóch miejscach.
2. scrapki.pl - zabawa w liftowanie. Mój scrap to lift świetnej pracy Tusi. Pomyślałam sobie, że dobrym zabiegiem liftującym będzie przerobienie letniego scrapa, którego zrobiła Tusia na całkowicie zimowy :-)

Cały czas serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w moim sportowym wyzwaniu w Craft-Szafie. Do wygrania bon na zakupy w Scrappo, a każdy z uczestników wyzwania otrzyma rabat na zakupy w Scrappo. Naprawdę warto! :-)

Miłego, twórczego weekendu!

9 komentarzy:

Gosia pisze...

Wygląda prześwietnie ! :).. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

mru pisze...

piękne :)

Zielonooka pisze...

świetny scrap, piękne kolorki:)
dziękuję za udział w zabawie:)

Tores pisze...

Świetna praca, super kolory, białe tło z chlapaniami i sznureczek mi się bardzo podoba.

justi pisze...

Te ecolinkowe kropeczki to taki fajnie radosny akcent na tym scrapie. Bardzo mi się podoba. I jestem ciekawa jak je robisz,że są takie dość regularne. Moje zwykle rozchlapują sie na boki jak kleksiki :)
Dziękuje, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu i pokazałaś swój pomysł na użycie ecolinek.

Anne Pennington pisze...

This is a sweet layout, Wiosanka!! Loving your design, colours, washi, and embellies!! Thanks so much for playing along with Another Freaking Scrappy Challenge - hope to see you here again soon!!!

magda pisze...

Bardzo piękne chlapania, przypominają mi prószący delikatnie śnieg... Klimat zimowej pory oddany w 100%.

wiosanka pisze...

justi, ja się po prostu bardzo skupiam przy chlapaniu i mocno pilnuję, żeby te kropeczki były tam, gdzie ja chcę ;-)
taka kontrolowana improwizacja ;-)
Pozdrawiam!

Tusia Lech pisze...

Piękny scrap! Czuję się potrójnie zaszczycona :) Po pierwsze - bo to lift mojego scrapa. Po drugie - bo chlapałaś na wyzwanie w Mixed Media Place. A po trzecie, bo twój header jest wykonany z papierów 7 Dots Studio :) Poza konkursem więc - napisz do mnie maila z twoim adresem, a otrzymasz paczuszkę z 7 Dots Studio :) Miłego dnia :)