środa, 20 marca 2013

Dziecięce kateczki i wspaniałe wiadomości :-)

Sezon urodzinowy w pełni, musiałam z tej okazji szybciutko zrobić dwie karteczki. Sięgnęłam po papiery z Makowego Pola i w piętnaście minut je skleiłam :-)
Pierwsza dla chłopca
 Druga dla dziewczynki

A teraz wspaniałe wiadomości :-)
Po pierwsze - Dziewczyny z Another Freaking Scrappy Challenge zaprosiły mnie doswojego Design Teamu. Od kwietnia będę tam inspirować layoutami i już się nie mogę doczekać :-) Nowe DT jest międzynarodowe, składa się z samych fantastycznych, ogromnie utalentowanych osób. Serdecznie zachęcam was do wizyty na ich blogach :-) I oczywiście do brania udziału w naszych wyzwaniach :-)


A po drugie - mój layout
został wybrany do Top 3 w 15 wyzwaniu mapkowym na blogu Scrap Africa :-)

4 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Wiosanko, nawet nie wiesz, jak się cieszę, że jesteśmy razem na AFSC!! I gratuluję wyróżnienie LO, rzeczywiście jest świetne a do tego piękne zdjęcie! No i karteczki super!

kajka pisze...

Zdjęcia mi się nie otwierają bo za słaby mam net, muszę troszkę poczekać, ale za to wszystko przeczytałam i gratuluję z całego serca!

Anonimowy pisze...

oj Aniu - Ty gwiazda się robisz :P
pozdrawiam i gratuluję bardzo, bardzo mocno
ivonesca

wiosanka pisze...

Karmelku, ja również :-)
Dziękuję dziewczyny :-)
Ivonesca - ojtam ojtam ;-)