niedziela, 10 marca 2013

Summertime

Na przekór całkowicie zimowej i mroźnej aurze za oknem, dziś przychodzę z letnim, wesołym, eksplodującym kolorami scrapem. A wszystko za sprawą 62 wyzwania CSI :-) Paleta kolorów na ten tydzień jest tak soczysta, że trudno jej się oprzeć :-)


Zabawa była przednia. Moi chłopcy świetnie się bawili tamtego dnia w parku, a ja świetnie bawiłam się wczoraj robiąc tego scrapa. Chlapałam, psikalam, odciskałam (mój ulubiony ostatnio stempel - folia bąbelkowa). A na końcu prasowałam :-)
Z powodu kółeczek jakby wyjętych spod cyrkla i niebiesko - czarnych chlapań, powstałych gdy niewprawna ręka sięga po pióro, zgłaszam moją pracę do 60 wyzwania na scrapkach - wyzwaniowo "Przybory szkolne" :-)
Miłej niedzieli!

5 komentarzy:

mru pisze...

świetna praca :) ma w sobie dużo "ruchu" :D taka energetyczna :)

Boei pisze...

Piękny scrap- optymistyczny i pełen ciepła:)

Martyna pisze...

świetny :)

IWA pisze...

Ale radosny i energetyczny!

Tusia Lech pisze...

Boski scrap!