wtorek, 26 marca 2013

Zimowy album na pożegnanie zimy

Dziś mam wielka przyjemność gościć na blogu scrapki.pl jako Gościnna Projektantka marca. Na tę okazję przygotowałam album z naszych tegorocznych ferii. Zrobiłam go na bazie zwykłych, białych kopert, które połączyłam papierową taśmą. Głównymi ozdobami poszczególnych kart są papiery, papierowe dodatki i taśmy, ale też moje ulubione ostatnio stemple - folia bąbelkowa i plastikowy dozownik do dziecięcych syropków :-) Album wyszedł całkiem grubiutki, więc obwiązuję go dodatkowo sznurkiem.
Uwaga, bardzo dużo zdjęć ;-)
























Album powstał głównie z papierów MadCut, które wygrałam na Portal Party z działem LO na Scrapujących Polkach. Bardzo fajne papierki, piękne wzory mają :-)

3 komentarze:

OriBella pisze...

Świetny, zimowy i w sumie bardzo ciepły album:) Kapitalna te "bąbelkowe stemple" imitujące śnieg:)

Dorota pisze...

Kochana, gratuluję!
Album radosny, cudna rodzinka, z przyjemnością się ogląda :)
Buziaki :*

kawaleksiebie pisze...

Ale cudny album! Zawsze mi się marzyło, by móc coś takiego robić, ale albo pieniędzy brak, albo czasu, albo... chyba wiary w to, że wyjdzie z tego coś pięknego:)