sobota, 27 kwietnia 2013

Album ze wspomnieniami

Właściwie to każdy album jest albumem ze wspomnieniami ;-) Ale w tym albumiku zamieściłam wspomnienia dla mnie szczególne. Roześmiane buzie moich chłopców sprzed paru lat. Chłopcy dziś już są więksi ale na szczęście nadal tacy radośni :-)
Do zrobienia tego albumu użyłam papierów z kolekcji Hot&Cold UHK Gallery. Są po prostu wspaniałe!
A bazą tego albumu jest... stara dziecięca książeczka :-) Pomysł zaczerpnęłam od Karmeleiro - uważam że jest genialny :-)











5 komentarzy:

Gosia pisze...

Ślicznie! Pięknie wykonany album :). Podoba mi się jego klimat :). Super pomysł z książeczką... szkoda, że nie mam jeszcze dzieci :D

mru pisze...

przepiękny :)

Niebiesko_Oka pisze...

Uroczy album pełen ciepłych i pozytywnych emocji! Uśmiechy tych dwóch milusińskich chłopców na zdjęciach są zaraźliwe :).

Dorota pisze...

Uwielbiam takie albumiki oglądać! Wspaniale wyszedł :)

Tusia Lech pisze...

Takie słodkie buziaki!!! Fantastyczna pamiątka! Ja też tworzę albumiki z moimi dzieciakami i chowam do pudełka - za parę lat wyciągnę je i będę się rozrzewniać :D