wtorek, 2 kwietnia 2013

Kartki urodzinowe

Też tak macie, że wciągają was jakieś papiery i nie możecie przestać ich ciąć? A może wolicie co chwilę zmieniać klimat i stylistykę swoich prac?
Ja wsiąkłam na całego w "The Queen's Heart" z 7 Dots Studio:-) Dziś kolejne prace z papierów z tej kolekcji, z małym dodatkiem "All I ever..."
Pierwsza kartka to inspiracja na najnowsze - 7 wyzwanie Craft-Szafy "Kwiecień plecień..."

W imieniu całego zespołu serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w naszym wyzwaniu :-)
A druga praca to karteczka urodzinowa, w komplecie ze specjalnie ozdobiona kopertą :-)



5 komentarzy:

Dorota pisze...

Śliczne obie!

iguanna- craft pisze...

obie piękne, ale ta z serduchem ruszyła moje serducho :-)

Karolina pisze...

ciekawe są twoje prace :) bardzo mi się podobają

Boei pisze...

Piękne, pomysłowe prace!:)

mru pisze...

cudne :) szczególnie pierwsza :)
jak mi się spodobają jakieś papiery to też bym robiła ciągle tylko z nich :D