czwartek, 11 kwietnia 2013

Zielono mi!

Wszyscy już pragniemy zieleni :-) W moim ogrodzie bzy już mają malutkie pączki, wiśnia japońska też juz chce zakwitnąć. Tylko trochę słońca i ciepła im potrzeba.
A ja zauważyłam, że ostatnio zrobiłam sporo zielonych, wiosennych prac :-)
Na początek mój identyfikator na Sabat Północny, który już w tę sobotę odbędzie się w Szczecinie :-)


Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ ten przecudny zielony odcień farbki, którą chlapałam uzyskałam sama łącząc niebieska ecolinę i żółtą farbkę z 13arts :-) Dodatkowo użyłam tuszu Ranger - Vintage Photo i Crackle Accents na listkach, a że na moim identyfikatorze przysiadły też trzy motylki - zgłaszam go do 6 wyzwania 13arts "Wszędzie dookoła: Motyle"

Mam też dwie surowe, męskie kartki urodzinowe.


Karteczki Dla Mamy.





I jeszcze delikatna kartkę komunijną.


Przypominam o zapisach na warsztaty "Wiosenne kartkowanie"! Jest jeszcze kilka wolnych miejsc. A na warsztatach robić będziemy właśnie takie delikatne, pastelowe, wiosenne kartki na różne okazje. ZAPRASZAM!

7 komentarzy:

Matilde pisze...

Śliczny zrobiłaś sobie identyfikator! Brawo za udane eksperymenty nad otrzymaniem zieleni :) Dziękuję za udział w zabawie 13 arts :)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Witaj Aniu. Dziękuję Ci za wspólnie spędzony czas na sabacie. Bardzo milo bylo Cię poznać!!!
Wielkie buziole.

A identyfikatora to chyba nie nosilaś, albo przeoczylam.

mru pisze...

wspaniałe prace :) szczególnie identyfikator mi się podoba :) jest taki pozytywny i wiosenny :)

noomiy pisze...

Wszystkie prace są przepiękne!

Jola Jolagg pisze...

Padłam... ale cuda!!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

piękne prace :)
Ewa

Lakuna pisze...

Świetne prace! A identyfikator powala. Podobają mi się te zielone kleksy. Sama zawsze obawiam się takiej nieprzewidywalności na papierze, ale u kogoś taki efekt mnie zachwyca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts.