piątek, 10 maja 2013

Pasiaste tło

Dziś nadszedł czas na mój debiut jako Projektantki Działu Scrapy/LO na Scrapujących Polkach :-) Jestem tym faktem ogromnie podekscytowana :-)
A nasze wyzwanie w tym tygodniu to "Pasiaste tło". Co więcej - samodzielnie wykonane pasiaste tło :-)
Moja interpretacja prezentuje się tak:


Jak to u mnie ostatnio bywa, paski namalowałam. W ruch poszło gesso i ecoliny :-) Papiery to w całości 7 Dots Studio. Uwielbiam! :-) A na zdjęciu Pawełek w dniu swoich 2 urodzin. Jeju, kiedy to było? ;-)

Zapraszam wszystkich do udziału w naszym wyzwaniu! Robienie LOsów to świetna zabawa, a dodatkowo po tej zabawie zostaje nam piękna pamiątka :-)

4 komentarze:

adziamar pisze...

Ale pochlapałaś to LO. Bardzo mi się podoba to słoneczne tło. Pozdrawiam

Scrap Man pisze...

Jak ty je tworzysz? :D Każdy świetny, fajna kompozycja wrrr kiedyś się nauczę od Ciebie :D

Karmeleiro pisze...

fanastycznie te żółte chlapańco - mazańce wyglądają, takie słoneczne i radosne.

Margot-craftcorner pisze...

Świetny...jak każdy u Ciebie:)powodzenia na Scrapujących Polkach:)