środa, 1 maja 2013

Scrapuję... bo lubię :-)

Dziś mam do pokazania dwa scrapy. Bo robienie scrapów to jest to, co lubię najbardziej :-)
Pierwszy to majowa inspiracja dla Another Freaking Scrappy Challenge. Nasz temat w tym miesiącu, to "When I grow up...", czyli o tym, kim chcieliśmy zostać w dorosłym życiu kiedy byliśmy mali.
Ja ten temat potraktowałam z lekkim przymróżeniem oka :-) Tak naprawdę najpierw wybrałam swoje zdjęcie, a potem zbudowałam wkoło niego historię. W sumie kura, to także kura domowa, którą bardzo lubię bywać :-)



Papiery to cudna The Queen's Heart i All I ever..., do której nie mogę przestać wracać :-) Biała akrylówka, zielona farbka domowej roboty i ten zółty tusz wodny z 13arts.
Scrap mi bardzo pasuje do wyzwania 7 Dots Studio "3 odcienie zieleni"

A druga praca to scrap ze zdjęciem moim i Pawełka. Tym razem na warsztat wzięłam nowe papiery UHK Gallery. Co tu dużo mówić, są obłędne :-)
Na papierze bazowym za pomocą gąbki do makijażu rozprowadziłam gesso i całość pochlapałam tym żółtym tuszem wodnym z 13arts. Gesso użyłam także do podkreślenia brzegów zdjęcia i nałożyłam na wykrojnikowe motylki.
Potem kolejne warstwy papieru, ozdoby i kilka naklejek. Na końcu stemplowane kółka, czarna ecolina (chyba nie umiem bez niej ;-)) i czarny cienkopis.


Ten scrap jest o tym, jak bardzo się cieszę, że jestem mamą tego wspaniałego chłopca... To taki prezent ode mnie dla mnie z okazji Dnia Matki.
Zgłaszam go na wyzwania:
Ale się tego nazbierało ;-)

10 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

Na drugim scrapie - piękne zdjęcie! a pierwsze Lo świetne!

Ola pisze...

Oba są świetne! Podoba mi się użycie mediów no i na oby dwóch piękne zdjęcia:)

squoodger pisze...

Beautiful work :) love the vintage picture
luv Renee

Teo pisze...

super
miłość matczyna:):)
dziekuję za udział w wyzwaniu
Teo
S&M

lilka pisze...

Świetne prace :)

vairatka pisze...

Oba cudne!!!
Miałam taką czapę, jak na pierwszej fotce ;)
Przepiękne chlapanie i te zielenie na pierwszym :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

Wilma Voermans pisze...

Love both layouts! Nice little details and colors!

Drycha pisze...

"When I grow up" jest rozbrajające :)))

noomiy pisze...

Świetny scrap i mediowanie :)

Aka pisze...

Jeden dowcipny, drugi rozczulający :)