niedziela, 2 czerwca 2013

Dla chłopaków i o chłopakach ze Studio75

Spotkała mnie niezwykła przyjemność. Jako Gościnna Projektantka na blogu Studio75 mogłam stworzyć i zaprezentować dwie prace na cudnych, bardzo delikatnych papierach tego producenta.


Ten scrap w brązowo - niebieskich kolorach powstał z papierów z trzech kolekcji - Vintage Memories, Summer&latte i Special Moments. Wszystkie te papierki doskonale się ze sobą komponują. Moim zdaniem sa idealne do takich chłopięcych, ale delikatnych prac.
Jak zawsze u mnie dodatkowo  troszkę chlapań ecolinami, gesso, kółeczka, biała akrylówka, guziczki i taśmy papierowe.








A druga praca to mały albumik dokumentujący pierwszy rok życia mojego młodszego synka. Ale to było słodkie maleństwo ;-)
Do jego wykonania użyłam papierów z kolekcji Vintage Memories, Summer&latte, Special Moments i Grey Rainbow. Moim zdaniem ich delikatne wzory są bardzo uniwersalne, a wszystkie kolekcje tak zaprojektowane, że pięknie prezentują się mieszane razem :-)

Aneta, jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie :-)
A wszystkich zapraszam na zakupy do sklepu Studio75!

2 komentarze:

mru pisze...

wspaniałe prace :) świetny chłopięcy klimat :)

wiosanka pisze...

Dzięki mru! :-*
Ostatnio bardzo lubię takie klimaty :-)