poniedziałek, 24 czerwca 2013

Enjoy little things

Mój starszy synek jest mistrzem, jeśli chodzi o umiejętność cieszenia się z małych, zwyczajnych rzeczy. Wiele razy zaskakiwał tym i nas, w domu, i panie w przedszkolu. Zdjęcie na tym scrapie przedstawia jedną z takich właśnie rzeczy :-) Pamiętam doskonale ten dzień, choć było to już dobrych kilka lat temu. Było bardzo gorąco i Pawcik ogromnie chciał się wykąpać, ale woda do naszego basenu była świeżo nalana i w związku z tym strasznie zimna. Wybuch najszczerszej rozpaczy już czaił się za rogiem, ale na szczęście mamusia wymyśliła basenik zastępczy :-) Radość dziecka - bezcenna :-)


Scrapa zrobiłam na Challenge #1 Lift Summer Crafts. Konkurencja ogromna, ale wyzwanie tak świetne, że nie mogłam nie spróbować :-)

11 komentarzy:

Agnieszka Arnold pisze...

Cudnie, słonecznie i energetycznie :)
Wiosanko nawet nie wiesz jak się cieszę, że bierzesz udział w naszym wyzwaniu. Dziękuje :)

wiosanka pisze...

Ojej, dziękuję Agnieszko za tak miłe słowa! :-*

Wasz wakacyjny projekt jest rewelacyjny! Kusi mnie, żeby pobawić się jeszcze w jakimś wyzwaniu z zupełnie obcej mi techniki. Jeśli tylko czas pozwoli na pewno spróbuję ;-)
Ogromnie inspirujące miejsce stworzyłyście!

Tusia Lech pisze...

Piękny scrap - taki pogodny i wakacyjny :) I dzięki za piękne słowa o Lift Summer Crafts :) :*

Karmeleiro pisze...

Umiejętność uciechy z najmniejszych rzeczy jest niezwykle cenna! Wiele bym dała, by i mój syn tak potrafił. LO, jak na Ciebie przystało - baaardzo energetyczne!

Marta pisze...

Piękny, letni i radosny - strasznie lubię patrzeć na takie scrapy :)

Małgorzata Metryka pisze...

świetny scrap, pełen radości i słońca

Peninia pisze...

Fantastyczny scrap. Piękne wykonanie i cudowne kolory!
Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
Peninia*
♥♥♥

ivonno pisze...

Świetny scrap, a basenik nie do podrobienia:-)

Margot-craftcorner pisze...

Świetny jest...kolory bombastyczne...bardzo energetyczny i letni :)

Dorota pisze...

Bombowy scrap! Uwielbiam takie kolory :)

OriBella pisze...

Kapitalny, pełen radości , energii i życia!!! Rewelacyjnie oprawiłaś (cudną z resztą;) fotkę:)