wtorek, 4 czerwca 2013

Happy :-)

Dawno nie było u mnie żadnego scrapa ;-)
Dziś Tomaszek... I właśnie uświadomiłam sobie, że moje dzieci najczęściej przedstawiam na scrapach podczas jedzenia ;-) No ale tak to właśnie u nas jest. Jedzenie i ruch przede wszystkim ;-)


Postanowiłam się pobawić i formą i kolorem. Zmiksowałam mapkę ze Scrap Africa - Sketch Challenge no 18 (odwróciłam ją tylko) z pięknymi kolorami z wyzwania ScrapFriends Scrapbooking Blog (YummyScrap #13 - Colour Palette Challenge May 2013)
Papiery z Color Hills i UHK Gallery, tekturka z wycinanki, biała akrylówka, czarna ecolina, fioletowa mgiełka samoróbka - połączone dwie ecoliny, różowa i niebieska :-) i TEN tusz wodny Bordeaux z 13arts.
Wyszło soczyście i wesoło, prawda? :-)

A tu mapka

9 komentarzy:

mru pisze...

cudny :) świetna kolorystyka :)

Elizna pisze...

Thank you for playing along at Scrap Africa....what a gorgeous layout to capture an everyday happy moment :-D

Jasmine S pisze...

This looks great. I love how you have incorporated the sketch too and your use of the colours balances perfectly.

Denise van Deventer pisze...

Gorgeous page Anna, and love that sweet photo of your son...is is certainly enjoying his treat! Love the styling....really super! Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

Marelize pisze...

Beautiful page! Love the colours and the paint circles. Thanks for playing along at Scrap Africa. :)

Lynette pisze...

Lovely page Anna. Thank you for taking part in this Scrap Africa challenge.

Julie Tucker-Wolek pisze...

So beautiful! LOVING the circles!! Thanks so much for playing along with Scrap Africa!!!

Kerryn pisze...

This is such a fun,happy layout. Love it :).

Rene Sharp pisze...

Your creation makes me smile!! It is fantastic to see that you have played along with our sketch challenge over at Scrap Africa. Thanks!! Smiles, Rene' :)