środa, 12 czerwca 2013

Life is impossible without friends

Bez czego nasze życie byłoby niemożliwe? Bez przyjaciół - na pewno! Dlatego dziś scrap o przyjaźni i przyjaciołach. Mój Pawełek i jego przyjaciele... przyjaciółki? ;-) Ech, ciężko będzie jak on dorośnie ;-)


Scrap według palety #01 na Scrap It Now, na papierze miesiąca  z Color Hills (w czerwcu jest to Fabulous). Zgłaszam go też do #69 wyzwania na scrapkach - wyzwaniowo "Life is impossible without..."

W tym tygodniu również otrzymałam wyróżnienie :-)


6 komentarzy:

Kinga Bednarz pisze...

fantastyczna energia bije z tych LO super -
dziękujemy za udział w wyzwaniu Ki DT SIN :)

antilight pisze...

Bardzo fajne prace :)

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny :-) Zawsze się bałam żółtego koloru na scrapach, a teraz tak jakoś same mi się robią ;-)

sajciastyczna pisze...

gratuluje wyróżnienia ! a scrap cudowny i totalnie pozytywnie zakręcony! kolory są świetne!

Tusia Lech pisze...

Piękny scrap!!! Ogromnie mi się podoba.

Mira pisze...

Czadzior!