wtorek, 25 czerwca 2013

Na plaży dla Studio75

Dziś znów mam ogromną przyjemność gościć na blogu Studio75. Specjalnie na tę okazję przygotowałam dwie prace. Na początek prezentuję letniego, nadmorskiego scrapa :-)


Scrapa wykonałam w całości na przecudnych materiałach z najnowszej kolekcji wydanej pod marką Studio75 - Sunshine Love. Praca z tymi papierkami wprawiła mnie w prawdziwie letni nastrój, tym bardziej, że robiłam go gdy na dworze panowała jeszcze iście letnia aura :-)
Zwróćcie uwagę na wspaniałe, drewniane dodatki. Te strzałki są rewelacyjne, a w ofercie jest też wiele innych wesołych kształtów! :-) Można je kolorować - te drewienka na scrapie potraktowałam żółtą ecoliną i białym gesso.
Dokładny spis użytych materiałów znajdziecie na blogu Studio75. Zajrzyjcie tam koniecznie! :-)

2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Chlapańce, mazańce, kółka i super papiery :D

wiosanka pisze...

Papiery są cuuudne Karmelku :-)