poniedziałek, 1 lipca 2013

Holidays :-)

Dziś pierwszy dzień wakacji! :-) Moje wielkie, wspaniałe plany zorganizowania chłopakom całodziennej wycieczki rowerowej spełzły na niczym, z powodu wakacyjnego deszczu ;-) No ale zaraz powstanie plan B i też będzie fajnie :-)
A że wakacje to jednak wakacje, dziś mam do pokazania kolejny, wakacyjny scrap. Kolory:szary, niebieski i żółty nie chcą mnie opuścić jak na razie, a ja się specjalnie przed nimi nie bronię :-)


Scrap na wyzwanie Hasło#01 na scrap-it-now, według mapki #33 ze ScrapMap.

Ale trochę słońca to by się jednak przydało... ;-) Zdjęcia takie szaro bure wychodzą :-(

8 komentarzy:

adziamar pisze...

Bardzo energetyczne kolory nadają letni klimat tej pracy. Świetny scrap.
Pozdrawiam

Gosia M. pisze...

fantastyczny scrap!

Panna Totti pisze...

Jak pięknie skomponowany i ta kolorystyka. Obłędny:)

Kinga Bednarz pisze...

widze, że i u ciebie na tapecie papierki z ostatniej kolekcji studio75 ... i to połączenie też w nich uwielbiam ...... super praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu SIN - Ki :)

mru pisze...

wspaniałe wakacyjne LO :)

Anonimowy pisze...

ja trochę nie w temacie.....
Aniu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !
ivonesca

IWA pisze...

I nie broń się przed tymi kolorami, bo zestawienie cudnie letnie i radosne! Świetny scrap!

malflu pisze...

Jej energia,kolory i kompozycja - wszystko mnie tu zachwyca