sobota, 13 lipca 2013

Letnie wspomnienia ze Studio75

Witajcie!
Lato w pełni, w końcu mamy wakacje :-) Nie wiem jak Wy, ale ja nazbierałam już pakiecik tegorocznych letnich zdjęć A do oprawy letnich zdjęć najlepiej nadaje się cudna kolekcja Sunshine Love ze Studio75 :-)

Jako Gościnna Projektantka przygotowałam dziś dla Studio75 dwie letnie prace.
Pierwsza z nich to maleńki album zrobiony na pamiątkę czerwcowych, ogrodowych szaleństw moich synków z kolegami. Elementy do wycinania i drewienka, które uwielbiam stanowią jego główną ozdobę.








A druga praca to scrap z nadmorskimi zdjęciami. Postanowiłam ograniczyć się do jedynie dwóch kolorów - szarego i niebieskiego. Dzięki temu to LO jest lekkie i orzeźwiające, a zastosowane media dodają mu troszkę charakterku .

Przy robieniu tego scrapa inspirowałam się mapką ze Sketch Challenge # 15 - July 2013na blogu ScrapFriends :-)

A tutaj w podretuszowanej wersji kolorystycznej :-)

8 komentarzy:

Lizzy Hill pisze...

You have been having fun joining in the challenges at Scrap Friends!! And these pages are EXCELLENT...I love the colours, the fun photos & your wonderful circles:):):)

Alexandra pisze...

Rewelacyjne te Twoje prace Aniu ;)

wiosanka pisze...

Thanks Lizzy :-*
Dziekuję bardzo Olu :-*

Felicity Wilson pisze...

oooh... what beauitful work!! thanks for playing at SF :) XO

aniaartstor pisze...

super album... pięknie tworzysz...

zapraszam na moje candy urodzinowe :0 przyłącz się do zabawy!!!

Sanna pisze...

really like your take on the challenge!! glad you joined us at SF :)

sajciastyczna pisze...

ale super, a scrap powalająco orzeźwiający i rewelacyjny!

Leeann Pearce pisze...

Thats really cool love your take on the sketch!