środa, 10 lipca 2013

Yeah! czyli Mój Ci on ;-)

Kto był w Parku Dinozaurów w Łebie - ręka do góry! :-) Uwielbiam to miejsce! Byliśmy tam kilka razy i w tym roku też się na pewno wybierzemy :-)
A na scrapie zdjęcie Pawełka sprzed paru lat, to była chyba nasza pierwsza wizyta u dinozaurów w Łebie :-)



LO według Mapki#02 ze Scrap-It-Now.
Posłużyłam się też paletą kolorystyczną - YummyScrap #14 - Colour Palette Challenge June 2013 na blogu ScrapFriends.
A scrap powędruje też na wyzwanie#72 - zwierzęta na scrapkach wyzwaniowo :-)

PS. Ale dziwnie mi bez czarnej ecoliny ;-) Lekko goły ten scrap mi się wydaje bez moich czarnych chlapań ;-)

7 komentarzy:

Matilde pisze...

Świetny jest!

Lizzy Hill pisze...

Gee this is fabulous...those circles look great - especially how you used them for stamping as well! Perfect colours for our Scrap Friends challenge - thanks so much for sharing with us:):):)

Po prostu Asia pisze...

widzę, że w kwestii czarnych chlapań jesteśmy podobne ;) chlapię scrapy niemal automatycznie :)
a scrap świetny jest! cudne kolory!
PS. jeśli chodzi o dinozaury to zapraszam do Bałtowa!

Gosia M. pisze...

świetny!!!

Leeann Pearce pisze...

cool cool cool love your design and how you used the colour palette form SF thanks for playing along!

sajciastyczna pisze...

pierwsze co chciałam zapytać czy to Łeba, ale wolałam wrócić do notaki i looknąć czy info nie padło :D super scrap! a co do parku - byłam, zwiedziłam, fotek narobiłam i część oscrapowałam i z całą pewnością - wrócę tam jeszcze : )

Tusia Lech pisze...

Wspaniałe kolory! Cudowny scrap!