poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kartka na Chrzest Roberta

Skusiłam się do wzięcia udziału w ostatnim, kartkowym(!) wyzwaniu Lift Summer Craft :-) Moja interpretacja to karteczka na chrzest małego Roberta :-)
Sami zobaczcie :-)

Dzięki dużej ilości kostek dystansowych, karteczka jest bardzo przestrzenna. Kolory - moje ulubione tego lata. Nie jest to może taka całkiem typowa kartka na chrzest ;-) ale ja jestem bardzo zadowolona z efektu.

Można na niej zauważyć sporo dodatków od Lemoncraft - kwiaty, serwetkę papierową i oczywiście button! Button musi być :-)
Swoje miejsce znalazły też na niej zabarwione żółtą, wodną farbką z 13arts drewienka od Studio75. Bardzo polecam wszystkim ten produkt - drewienka są rewelacyjne :-)

A digi stempelek - od Novinki :-)

1 komentarz:

Aggie pisze...

Niesamowicie radosna i pełna życia kartka! Pozdrawiam :)