środa, 21 sierpnia 2013

Messy Head w wydaniu chłopięcym - 7 Dots Studio

Gdy pierwszy raz zetknęłam się z kolekcją Messy Head od razu skojarzyła mi się z delikatnymi, lekko bałaganiarskimi, kobiecymi pracami. Ale im bardziej ją poznawałam, tym bardziej przekonywałam się, że ma też łobuzierskie, chłopięce oblicze :-)
I dziś chciałabym wam zaprezentować właśnie tę chłopięca stronę Messy Head :-)

Albumik z czerwcowej wyprawy na piknik naukowy. Chłopcy byli zafascynowani maszynami, zjawiskami i prezentacjami :-)
Forma - moja ostatnio ulubiona - czyli książeczkowa :-)







Dokładny spis użytych materiałów z 7 Dots Studio znajduje się TU.
Dodatki - drewniane elementy ze Studio75 i button z Lemoncraft.

4 komentarze:

kajka pisze...

Chłopaki będą mieli cudownie udokumentowane wspomnienia!!! Muszą być dumny z mamy! Buziaki Aniu i dziękuję, że o nas pamiętasz!

mosia m. pisze...

świetny album!

Karmeleiro pisze...

Świetny!

Panna Totti pisze...

Album jest po prostu genialny! Pozdrawiam:)