czwartek, 22 sierpnia 2013

Nadmorscy gofrożercy

Dziś chciałabym pokazać pracę, która jest dla mnie szczególna. Jest to moja pierwsza ramka na podobraziu ze zdjęciami moich kochanych gofrożerców :-) Już zawisła w ich odnowionym pokoju na ścianie :-)

A pracę wykonałam specjalnie na inspirację do najnowszego wyzwania Craft-Szafy, którego nagrodę sponsoruje Lemoncraft :-)


Na ramce oczywiście produkty Lemoncraft - szydełkowe kwiaty, marynarskie buttony i świetna, granatowa wstążka z marynistycznym motywem.

A papiery? W końcu odważyłam się pociąć papiery z kolekcji 9th Wave z 7 Dots Studio! :-)

6 komentarzy:

kajka pisze...

Ale Chłopcy mają dużo fajowskich zdjęć!!! A Ty z tego cudeńka tworzysz!!!

mosia m. pisze...

rewelacyjna!
ale i tytuł mi się strasznie podoba ;-)

Karmeleiro pisze...

świetna ramka i gofryy :))

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny :-)
Kajuś - ja im te zdjęcia sama robię właśnie z myślą o takich wytworkach :-)

Wilma Voermans pisze...

Fun! You did the sites great!

Gosia pisze...

Trzeba przyznać, że jest cudowna :).. Piękne kolory.. układ.. ale urzekłaś mnie tasiemką w okół blejtramu :).. Super!