czwartek, 29 sierpnia 2013

Nie żegnajmy lata - GD dla Studio75

Aż nie do wiary, że wakacje się już kończą. Ani się obejrzymy, a minie też lato... Zawsze mi szkoda, kiedy nadchodzi jesień. Szkoda mi słońca, ciepła, letnich wieczorów, upalnych dni i wakacyjnych szaleństw.
Aby jak najdłużej utrzymać w sobie ten wakacyjny, radosny klimat, na dzisiejszą gościnę w Studio75 wykonałam z papierów Sunshine Love dwa wesołe notesy dla moich synków. Kto ma dwójkę dzieci w zbliżonym wieku doskonale rozumie, dlaczego są niemal identyczne :-)



Kolejna praca to radosny, lekki, warstwowy scrap ze zdjęciem Pawełka kiedy miał nieco ponad dwa latka.



Na scrapie królują kolory: niebieski, szary i żółty :-) Świetne buttony w krateczkę i drewniane strzałki doskonale się w niego wkomponowały. Spis użytych przeze mnie materiałów znajdziecie TU - na blogu Studio75.

A czy Wam nie jest szkoda lata?

2 komentarze:

Dorota pisze...

Aniu, cudne prace. Bardzo lubię oglądać Twoje scrapy, są takie pogodne i radosne. Moje klimaty :)

A lata pewnie, że szkoda...
Buziaki :*

mosia m. pisze...

śliczne prace!