środa, 7 sierpnia 2013

Słoneczny mini album

Witajcie w ten piękny, letni, upalny dzień!
Jakiś czas temu wykonałam dla koleżanki mini album ze zdjęciami naszych synków, zrobionymi podczas ich wspólnych zabaw w naszym ogrodzie. Tak mi się ten albumik spodobał, że postanowiłam zrobić kolejny, tym razem dla nas :-)







Do zrobienia tego albumiki użyłam papierów i dodatków mojej ulubionej letniej kolekcji - Sunshine Love ze Studio75.
Na okładce, oprócz drewnianych strzałek ze Studio75, swoje miejsce znalazł wesoły button z Lemoncraft, a sprężynki zdobią wesołe, niebieskie pompony, również z Lemoncraft.

Prawda, że wakacyjnie się zrobiło? :-)

5 komentarzy:

aniaartstor pisze...

jak zwykle rewelacja...

Gosia pisze...

Wygląda super :).. Uwielbiam takie pamiątki.. miło się do nich wraca :).. szczególnie w takiej cudownej oprawie :)

sajciastyczna pisze...

genialny jest ten album!

SiódmyAnioł pisze...

Świetny, dużo tu pozytywnej energii ;)

wiosanka pisze...

Dziękuje Wam bardzo za miłe słowa :-) Cieszę, się, że albumik się podoba :-)