sobota, 17 sierpnia 2013

The Boss - CSI Case File No 85

Wraz z kolejną sobotą sierpnia nadchodzi czas na kolejne sierpniowe wyzwanie na portalu Color, Stories, Inspiration, gdzie mam zaszczyt gościć w tym miesiącu.
Oto moja praca - Case File No 85:



A taką fantastyczną paletę kolorystyczną i wytyczne mamy w tym tygodniu:
Scrapa wykonałam według mapki - Sketch Challenge # 16 - August 2013 na blogu ScrapFriends.

Na mojej pracy można dostrzec papierowa serwetkę i cudniaste buttony z Lemoncraft, płótno craftowe ze Studio75 i papierki - trochę UHK Gallery i kawałek Engravera z Primy. No i media :-) Psikałam, chlapałam, stemplowałam - wszystko to, co lubię :-)

6 komentarzy:

Chantal Vandenberg pisze...

I saw this over at CSI - it's awesome!

Lizzy Hill pisze...

GORGEOUS....such a lovely take on our Scrap Friends challenge...& those colours from CSI are STUNNING...LOOOOVE your 'circles' on the bg, too:):):)

Jasmine S pisze...

Loving the bubble wrap detail for the sketch. Great colours and perfect details.

Zeneva pisze...

Fabulous background work! Love how you have managed to work both challenges so well! Thank you for joining us at Scrap Friends!

Sanna pisze...

oh this is such a fab boy page! love the bubble wrap at the background - want to use some of that on my next page too :D!!! thanks for playing along with us at SF :)

wiosanka pisze...

Thank You! :-*