niedziela, 1 września 2013

Fishing time - ScrapFriends Sketch Challenge # 17

No i mamy już wrzesień...
Ale wraz z pierwszym dniem miesiąca ukazują się nowe wyzwania :-) Na blogu ScrapFriends ruszyło dziś świetne wyzwanie mapkowe - Sketch Challenge # 17 - September 2013 
Miałam okazję wykonać na nie inspirację jako Gościnna Projektantka :-) Oto moja praca:





A to mapka:
Scrapa wykonałam z papierów 7 Dots Studio, z kolekcji 9th Wave, Widać na nim też naklejki z kolekcji Hopefully i kawałek arkusza papieru z Messy Head. Wykorzystałam również piękne tekturki z Blue Fern Studios pomalowane pozłacanymi mgiełkami i dodatki z Lemoncraft.

Zapraszam do zabawy bo mapka moim zdaniem jest fantastyczna! :-)

3 komentarze:

Majka pisze...

Łał! Ale zaszalałaś z dodatkami! Bardzo mi się podoba :)

wiosanka pisze...

Dzięki kochana! :-*

Zeneva pisze...

This is so fabulous!Love your background work and those strips. The colours look great too! So great to have you as GD on Scrap Friends!