piątek, 27 września 2013

Kalendarz - Calendar

Witajcie!
Chciałabym dziś pokazać kalendarz, jaki wykonałam dla przesympatycznej pani bibliotekarki. Pozdrawiam pani Natalio! :-) Pełno na nim liter i literek :-)

Hello!
Today I'd like to present a calendar I made for a very lovable librarian. Greetings Natalia! :-) The calendar is full of leetters :-)



Wykorzystałam papiery Messy Head z 7 Dots Studio, dodałam kilka tekturek z Blue Fern Studios i button z Lemoncraft. Pochlapałam, postemplowałam i gotowe :-)

I used Messy Head papers from 7 Dots Studio, I added a few chipboards from Blue Fern Studios and button from Lemoncraft. Some ink splashes, some stamps and the calendar is ready :-)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja również serdecznie pozdrawiam! :)
NP

Ellie Avazo pisze...

Świetny! Sama chciałabym taki na 2014 rok :)
Czy przypadkiem nie można u Pani takiego zamówić?
Pozdrawiam!

wiosanka pisze...

Dziękuję :-)
Elie Avazo, oczywiście, że można :-) Zapraszam - wisan@op.pl